x تبلیغات
آتلیه بارداری در کرج

بهترین آتلیه عکس بارداری در کرج

   

آتلیه بارداری در کرج

بهترین آتلیه عکس بارداری در کرج

یکی از بهترین آتلیه های موجود در شهر کرج، آتلیه ی هیراد بوده که تمامی عکس ها را با کیفیت به چاپ رسانده و دارای دکور ها و لباس های مخصوص عکاسی می باشد. این لباس ها برای راحتی مادران تعبیه شده اند و هیچ هزینه ای بابت استفاده از آن ها دریافت نمی شود. 

جهت هماهنگی های لازم و اطلاعات بیشتر می تواند با مجموعه هیراد تماس حاصل فرمایید.

ژست عکس بارداری با همسر

 آتلیه بارداری در کرج

ژست عکس بارداری با همسر

یکی از پرطرفدار ترین مدل های عکس بارداری، عکس بارداری در کنار همسر می باشدو این نوع عکاسی دارای ژست ها و مدل های فراوانی بوده و در لوکیشن های مختلف قابل ثبت می باشد. پوشیدن لباس های ست و یا هماهنگ موجب افزایش زیبایی در این عکس ها می شود.

مجموعه عکاسی هیراد، در شهر کرج قرار داشته و دارای تیمی مجرب می باشد. جهت هماهنگی می توانید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید

بهترین آتلیه عکس برداری در کرج

 آتلیه بارداری در کرج

بهترین آتلیه عکس برداری در کرج

یکی از بهترین آتلیه ها در شهر کرج آتلیه هیراد بوده که با پرسنلی مجرب و حرفه ای در خدمت شما می باشد. این مجموعه دارای دوربین ها و تجهیزات بسیار حرفه ای بوده و با ایده ها و ژست هایی خاص و زیبا آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

این مجموعه در یکی از بهترین لوکیشن ها در شهر کرج قرار داشته و انواع عکاسی در زمینه های مختلف مانند عکس بارداری، نوزاد، تولد و ... را انجام می دهد.

جهت اطلاعات بیشتر می توانید با این مجموعه تماس حاصل فرمایید

آتلیه بارداری کرج

 آتلیه بارداری در کرج

آتلیه بارداری کرج

اگر به دنبال یک آتلیه بارداری در کرج می گردید، آتلیه هیراد بهترین انتخاب می باشد که با تیمی تخصصی و آشنایی کامل با تکنیک های هنر عکاسی، آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. 
عکاسی بارداری بین تمام مردم جهان، بسیار پرطرفدار بوده و موجب یادآوری خاطرات شیرین شما، قبل از به دنیا آمدن فرزندتان می باشد. از طرفی، بسیاری از مادران علاقه دارند که عکس دوران بارداری خود را نگه دارند تا بتوانند در آینده به فرزند خود نشان دهند.
بهترین زمان عکاسی بارداری، در بازه زمانی هفت الی هشت ماهگی می باشد که شکم مادر در برجسته ترین و مناسب ترین حالت خود بوده و برای عکاسی بارداری بسیار مناسب می باشد.
آتلیه هیراد، یک آتلیه تخصصی بارداری در کرج بوده که با به کار گیری خلاقانه ترین ایده ها و ژست های عکاسی، سوژه مورد نظر را یک موهبت دانسته و سعی بر رضایت تمام مشتریان خویش دارد.

 

آتلیه تعیین جنسیت کرج

آتلیه بارداری در کرج

آتلیه تعیین جنسیت کرج

یکی از آتلیه های تعیین جنسیت در شهر کرج، آتلیه ی هیراد می باشد. این آتلیه یک آتلیه بارداری در کرج بوده و همچنین عکاسی های مربوط به این دوران مانند عکس نوزاد را نیز انجام می دهد.
این آتلیه دارای بهترین و به روز ترین تکنیک های عکاسی بوده و دارای تجهیزات حرفه ای و تیمی تخصصی می باشد. 
از آن جایی که، تعیین جنست نوزاد، یکی از هیجان انگیز ترین و خاص ترین بخش های دوران بارداری است، ثبت این لحظات برای زوجین بسیار لذت بخش بوده و می تواند یادگاری بسیار ارزشمندی باشد.
در آتلیه مخصوص تعیین جنسیت، ما با دو دسته از زوجین مواجه می باشیم. دسته ی اول کسانی هستند که از جنسیت فرزند خود اطلاع داشته و صرفا برای ثبت این لحظه ی خاص و دل انگیز به آتلیه های گوناگون مراجعه می کنند. 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد